E-commerce support

E-commerce | Support

In de afgelopen 20 jaar ben ik betrokken geweest bij talloze nieuwe sites, kleine en grotere webshops, online projecten van nationale organisaties en multinationals. Gewerkt in tientallen verschillende projectteams om in kortere of langere tijd online doelen te bereiken. 5x winnaar Thuiswinkel Award. Door de jaren heen herken ik het optimisme over het halen van deadlines, de onderschatting over alles wat er nodig is om zaken te bouwen, het gevoel dat het nooit af is, over moving targets, directies die vaak onvoldoende betrokken worden of betrokken zijn.

Samen meer bereiken? Stuur een e-mail of bel 033-3690015

Hoe het kan gaan om bedrijven en online activiteiten op te zetten in andere landen heb ik ervaren in o.a. Amerika, het Verenigd Koninkrijk en Spanje. Met daarbij de verschillende valkuilen, de onverwachte succesfactoren, pech en gelukjes. Alle ervaringen zet ik via Fresh Tuesday in voor opdrachtgevers die gebruik willen maken van deze expertise. Daarnaast beschikt Fresh Tuesday over een relevant netwerk van mensen en organisaties die weten hoe de online hazen lopen; die stuk voor stuk weten wat er nodig is om een online platform (wat het ook is) vérder te krijgen dan waar het nu staat. Elke onderneming heeft een andere positie en plek in de markt, dus blauwdrukken bestaan niet. Alles begint met een eerste gesprek. Hoe kan ik ú helpen?

E-commerce | Online klanten winnen én behouden

Geen bedrijf kan zonder klanten. En het liefst klanten die terugkomen en klant blijven. Of in elk geval een goed woordje voor het bedrijf doen tegen anderen. Bij een biertje, op een verjaardag of online waar dan ook. Behoud van klanten begint met Houden van klanten. Dat begint met het stellen van vragen. Hoe krijgt uw organisatie meer oog en focus voor haar klanten? Het is zo gemakkelijk gezegd: “we streven naar maximale klanttevredenheid”. Maar wat zegt het? Tevredenheid? Streven we naar een voldoende of willen we een uitmuntende 9?

Fresh Tuesday zorgt ervoor dat de klant centraler komt te staan en resultaten verbeteren. Hoe werkt dat in de praktijk? Wat doen we écht als het aankomt op het daadwerkelijk houden van klanten? Wat betekent dat voor de klantenservice-afdeling? Hangt de afdeling erbij of is het daadwerkelijk topprioriteit in de organisatie? Hoe worden mensen beloofd of afgerekend? Hoe worden mensen getraind, welke tools hebben zij, wordt er gewerkt met scripts of met het hart? Hoe monitoren we permanent wat klanten écht van ons vinden?

Zelfreflectie… Welke directeur leest zélf wat klanten schrijven? Wilt u dat uw organisatie meer oog en focus krijgt voor haar klanten? Wilt u dat meer klanten uw gratis ambassadeurs worden? Dan is er werk aan de winkel. Daarbij helpt en traint Fresh Tuesday teams. Interesse? Mail of Bel voor een afspraak.

E-commerce | Online tools en techniek

Natuurlijk weet de ICT afdeling er bijna alles van. En iedereen leest met enige regelmaat wat over tools, tips en tricks. Maar wat is in úw organisatie nou handig of essentieel, kost weinig en levert ongemerkt veel inzichten en resultaten op? Vaak kunnen veel zaken veel handiger en efficiënter. Fresh Tuesday werkt samen met mensen die verstand van hebben van praktische tools en online techniek.

Samen meer bereiken? Stuur een e-mail.

REACTIES | REFERENTIES