E-commerce

Ecommerce
In de afgelopen 20 jaar ben ik betrokken geweest bij talloze nieuwe sites, kleine en grotere webshops, online projecten van nationale organisaties en multinationals. Gewerkt in tientallen verschillende projectteams om in kortere of langere tijd online doelen te bereiken.
5x winnaar Thuiswinkel Awards. Tegelijkertijd zijn er ups en downs in elke organisatie. Ook in projecten. Door de jaren heen herken ik het optimisme over het halen van deadlines. Of onderschatting over alles wat er nodig is om zaken op te bouwen. Het gevoel dat het nooit af is, over moving targets.
Mensen, bedrijven en organisaties helpen en succesvol(ler) maken, daar draait het om, dat is Fresh Tuesday.
Samen meer bereiken? Stuur een e-mail of bel 033-3690015
Ervaringen met opzetten van bedrijven en online activiteiten in Nederland en diverse andere landen, o.a. Amerika, Verenigd Koninkrijk en Spanje. Met daarbij de verschillende valkuilen, onverwachte succesfactoren, pech en gelukjes. Alle ervaringen zet ik via Fresh Tuesday in voor opdrachtgevers die gebruik willen maken van deze expertise.
Daarnaast beschikt Fresh Tuesday over een relevant netwerk van mensen en organisaties die weten hoe de online hazen lopen; die stuk voor stuk weten wat er nodig is om een online platform (wat het ook is) vérder te krijgen dan waar het nu staat. Elke onderneming heeft een andere positie en plek in de markt, dus blauwdrukken bestaan niet. Alles begint met een eerste gesprek. Hoe kan ik ú helpen?
Ecommerce | Online klanten winnen én behouden
Geen bedrijf kan zonder klanten. Zo efficiënt mogelijk de juiste klanten vinden én converteren! En als de business draait op terugkerende klanten: zorgen dat klanten graag klant blijven. Of in elk geval een goed woordje voor het bedrijf doen tegen anderen. Bij een biertje, op een verjaardag of online, waar dan ook.
Het Behouden van klanten begint met Houden van klanten. Het begint met het stellen van vragen. Hoe krijgt uw organisatie meer oog en focus voor haar klanten? Het is zo gemakkelijk gezegd: “we streven naar maximale klanttevredenheid”. Maar wat zegt het? Tevredenheid? Streven we naar een voldoende of willen we een uitmuntende 9?
Fresh Tuesday focust op klanten: die moeten nog centraler komt te staan om resultaten te verbeteren. Hoe ervaren klanten uw bedrijf, producten en diensten in de praktijk? Wat doet u écht als het aankomt op het daadwerkelijk houden van klanten? Wat betekent dat voor de klantenservice-afdeling? Hangt de afdeling erbij of is het daadwerkelijk topprioriteit in de organisatie? Hoe worden mensen beloond of afgerekend? Hoe worden mensen begeleid, welke tools hebben zij, wordt er gewerkt met scripts of met het hart? Hoe monitoren we permanent wat klanten écht vinden? Hoe kunnen conversiecijfers stap voor stap verbeterd worden?
Zelfreflectie… Welke directeur leest zélf wat klanten schrijven? Wilt u dat uw organisatie meer oog en focus krijgt voor haar klanten? Wilt u dat meer klanten uw gratis ambassadeurs worden? Dan is er werk aan de winkel. Fresh Tuesday werkt mee en maakt bedrijven succesvoller. Interesse? Mail of Bel voor een afspraak.
Ecommerce | Online tools en techniek
Natuurlijk weet uw ICT afdeling alles van. En iedereen leest met enige regelmaat wat over tools, tips en tricks. Maar wat is in úw organisatie nou handig of essentieel, kost weinig en levert ongemerkt veel inzichten en resultaten op? Vaak kunnen veel zaken handiger en efficiënter. Fresh Tuesday werkt samen met mensen die verstand van hebben van praktische tools en online techniek.
Samen meer bereiken? Stuur een e-mail.
REACTIES | REFERENTIES
Marcel staat voor vriendelijkheid, deskundigheid, inzet, passie, integriteit en betrouwbaarheid. Hebben in mijn Sara Lee tijd zeer succesvol en plezierig samengewerkt op digitale projecten!– Theo v.d. Kamp Mediativity
Ever since I met Marcel Borgman, some 10 years ago, in my capacity as International Trade Director for the Netherlands Business Support Office in San Mateo, California, I was in awe about his business acumen and straight forwardness.
– Peter Laanen Laanen The Brand
Ik heb nauw met Marcel samengewerkt ten tijde van het opstarten van zijn business in de V.S. waar ik toen ook woonde en werkte. Marcel had een scherp oog voor de mogelijkheden maar ook de juridische valkuilen van het zakendoen in de VS maar wist de juiste mensen aan zich te verbinden en e.e.a. snel op te starten.
– Hans Albers
Ik ken Marcel als een zeer gedreven en creatief man die nieuwsgierig is naar de mens die hij voor zich heeft. Wat drijft jou en hoe haal je het beste in jezelf naar boven? Hij prikkelt je, zet je aan het denken en weet als geen ander te enthousiasmeren. Hij is kritisch, recht door zee en integer.’
– Shireen Rog
A people oriented manager to motivate you and going the extra mile. He combines an eye for detail without losing sight of the bigger picture. He is a great person to work with.– Klaas Klunder Marketing Penguins
Teamspeler in hart en nieren. Weet als geen ander het beste uit mensen te halen om zo samen een optimaal eindresultaat te behalen.– Sander Borghuis La’Loupe